Thuiswerken of toch op kantoor?

Thuiswerken. Ik ben het gewend als voormalig freelancer en ondernemer. Fijn wanneer je een werkkamer hebt waar dat in alle rust kan. Helemaal met twee kleine kinderen. Toch vond ik het altijd stilletjes.

Ik hou van mensen om me heen. Rumoer. Dynamiek. Even een korte vraag te kunnen stellen en vragen te beantwoorden. Te weten wat er speelt. Daarom was het zo fijn om met mijn Het Rooster collega’s, de VoorleesExpress en Het Begint met Taal samen één kantoor te delen. Er gebeurde altijd wat.

Juist daarom is het fijn om in deze tijd af en toe toch naar kantoor te gaan. Maar ja, niet iedereen kan op hetzelfde moment op kantoor zijn. Dat lukt niet als je 1,5 meter afstand wilt houden. Maar een deel moet toch lukken. Misschien zelfs wat meer wanneer we de tafels wat anders neerzetten.

Maar hoe weet je wie wanneer en op welk moment op kantoor is?

Met het Kantoorrooster. Een nieuwe tool van Het Rooster. Je geeft aan wanneer je welk dagdeel op kantoor bent. En er is beperkt plek. Werken er al teveel mensen op kantoor? Kom je een andere dag. Duidelijker kan niet. De afspraken staan ook in het systeem. En via het prikbord deel je informatie. Zo blijf je in contact met elkaar.

Meer weten? Neem contact met ons op.